Promenad med 3 prinsar!

Tog mig en härlig promenad den vanliga rundan runt härlana tjärn! Och där inne i skogen mötte jag tre prinsar, Eller jaa dom ahde inte blivit prinsar ännu. Dom var fortfarande grodor! Men dom var jätte stora(kanske va de paddor) Den första jag mötte var typ orange röd ton och jätte fin! Sedan vandrade jag vidare 10 meter å där kommer en till stor, typ gul och brun stog å pratade lite me grodorna förmig själv, som en gammal tant som jossan påstod ;) Men dom va juh så fina så de var ja juh tvugna att säga till dom.

Sen gick jag vidare glad i hatten som man blev å så stöter jag på en till. Det måste vart bäbisen för den var mindre än dom andra och i grön ton haha! Det var som en varning, först rödljuset, sedan växlar de ner till gult å sist kom den gröna och då fick jag gå vidare! Tur att jag såg dom så de inte blev grodlår till middag!

Nu ska jag strax till staden med Jos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0