Ny lampa!

Idag har vi ställt om klockan till sommartid och det gör att dagen har gått väldigt fort! Först luggade jag lite och läste 87 sidor! Sedan övertalade jag Tobias att ta en liten sväng bort till danska vägen och det gick han me på faktiskt! Jag ville en sväng förbi Iems för att få lit einspiration och kanske öpa nått litet kul! Men jag höll i pengarna även om det fanns mycket jag ville ha!

Sedan gick vi in på Bratells för att kika lit och där hittade vi faktist en fin lampa till vardagsrummet! Stog ingen prislapp på den, men vi sa att över 500 kr vill vi inte betala för en lampskärm. Gick till kassan och frågade. -Den kostar 495 kr! Perfekt tänkte vi - och sedan är det 50% på det! Kors i taket det var ett riktigt jäkla fynd vi hittade. 245 kr fick vi betala för kalaset! och sedan fick vi världens största påse och strosade glada hemmåt över vårat fina fynd! Ska fota den sedan så ni får se!

Glad är jag iaf och nu ska jag titta på när RIK spelar eftersom Tobbe känner massa som spelar där!


See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi okej :) bra det!

2009-03-29 @ 18:17:40
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0