Ikea!

Idag tvingade jag med mig Tobbe en snabbis till IKEA innan han skulle spela match! Fick plötsligt för mig att ersätta lampan i hallen som sprack!

Det var mycket folk och kände mig lite bortkommen nu när de har gjort om inne i varuhuset! Innan visste jag alla genvägar och precis vart jag kunde hitta allt, men nu kände man sig som ett vilset litet barn i sjumila skogen!

Ingen lampa blev det heller, men det blev lite inredning till Tobbes garderob! Jag kom på att om han organiserar om i sin garderob, kan han ha sina t-shirtar där ist för i byrån, så kan jag få två lådor i byrån ist till mina underkläder, eftersom jag inte får plats me dmina kläder i min egna garderob! Så smart tänkt och guuu så bra det blev! Snäll som jag är erbjöd jag mig att i gentjänst, vika hans t-shirtar och organisera i hans garderob! Visst bidde det bra!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0