Höst?

Idag har det varit riktigt busväder och våren känns idag väääldigt långt borta. Känns mer som riktigt höstrusk! Tog en promenad med barnen till Ramberget i värdens ösregn och när vi kom till utkiken höll vi på att blåsa bort!,

Kikade ut över göteborg som hela staden låg under moln av regn och rusk, tänk va mysigt om solen sken istället, himlen var blå och man kunde titta på utsikten, äte picknick och kika på båtarna i hamnen tillsammans med barnen!

Bättre var det i sommras när tobbe och jag flög luftballong då det såg ut såhär!



Ist fick vi efter några minuter börja traska tillbaka. Mina "vinterstövlar" är itne direkt gjorda för regn väder och jag hade nog mer vatten i skorna än det låg i vattenpölarna, för att inte tala om hur mycket vatten barnen hade innanför overallerna som konstigt nog inte var så vattentäta de heller!

Även denna dagen har gått fort, men har varit seg i huvudet och trött i kroppen av förkyldningen! Var tänkt att jag skulle träna idag men jag får nog stanna hemma ikväll. Inte så lätt att träna när förkyldningen gör att man blir anfådd av att gå till bussen.

Kommentarer
Postat av: Leia

Så fin header du har!

2009-03-03 @ 18:50:15
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, du borde behålla den, den är verkligen jättefin! =)

2009-03-03 @ 23:32:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0