Havregrynsgröt och plugg

Det var nog flera år sedan jag åt havregrynsgröt och snacka om att det är udnerskattat! Riktigt mumsig med lite sylt på! Mummms.

Nu sitter jag och försöker komma igång med uppsatsen än en gång och det tar emot varje gång jag sätter mig! Det finns alltid något roligare att göra! Det går sakta men säkert frammåt iaf och får hoppas på att man uppfattat uppsatsen rätt. Lite jobbigt när det var så längesedan man skrev ett arbete och analyserade, diskuterade de och hela balletten!

Nu är det strax tid för att åka tioll skolan. dags att välja kurser inför de valbara terminerna. ses senare!

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: ja, absolut! himla bra! :D



allt bra med dig?

2009-03-09 @ 16:04:59
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0