Hata fåglar!

Åhh dag ens första inlägg är ett litet hat inlägg! Jag har kommit på att jag hatar fåglar! Både jag och T vaknade runt 5 av att dom där förbannade tusen fåglarna som brukar hänga i träden på parkeringen va rhelt galna, å kraxade och flög och kraxade ännu mera! Dessa fåglar har förökat sig bara de senaste veckorna!!! Varför har dom träden utanför oss som mötesplats var eviga morgon och kväll! jag fårstår itne grejen, fåglar är sånna som flyger runt och är på olika ställen, men de verkar som att dessa skator eller va de nu e har symöte utanför oss var eviga dag! Och ingen sömn får man!!

Nää de var dagens agression! :) Har ni nått tips om hur vi ska få bort dom så ko9ntakta oss! Jag och T pratade om att hänga upp nät med råttgift eller att skjuta dom med hagelgivär! Så mycket hatar vi dessa fåglar!!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, hagelgevär lät tipptopp! jag röstar på det, låter som en riktigt fin idé fröken fräken! :D

2009-03-26 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0