Godmorgon!

Idag tog det låång tid för mig att vakna. har nån konstig värk i överarmen(tror jag legat och sovit konstigt) så jag ahde jätte svårt för att somna om, och lättare blev de int av att T ville ligga brevid och kolla film på datan samtidigt. Men slumra till då och då och vid halv tio tog jag tag i mig själv. T bara tittade på mig och sa: Det ser ut som du kom till världen igår och inte fattar nånting. ÄR det så jag ser ut när jag är nyvaken?? Kan inte vara vackert?

SOlen skiner ute idag iaf och jag fick pannkakor till frukost av Tobbe, men lika trött för det är jag! Blir till att finslipa på arbetet, inte så mycket kvar tror jag,  SKönt att de snart är klart och att en ny kurs börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0