Åhh vilken underbar dag!

Det blev en kort härlig promenad till Torps cafe i kålltorp tillsammans med Jossan förut =) Härligt att komma ut i det fina vädret! Nu är det verkligen vår! Köpte oss var sin latte att ta med, men insåg att dom hade en jätte mysig uteservering! Där avnjöt vi våran latte med solen i ansiktet. Inte dumt alls!  Jätte mysigt cafet som jagaldrig ens tänkt på innan. Kanske nya stamhaket till våren vem vet? Tyvärr var man tvungen att vända hemmåt innan tvåtiden för att passa min tvätttid! man måste vara lite duktig me förstår ni!

Lite studentmat har jag även fått i mig till lunch (nudlar) snabbt å lätt, för att spara så mycket tid som möjligt åt att plugga! Åhh jag riktigt känner pluggsuget denna vackra dag! Eller inte! Men lite har jag allt fått gjort iaf!


Kommentarer
Postat av: Nikolina

oja det får de verkligen hah! men vill man vara fin så får man lida pin ;)

2009-03-18 @ 15:59:46
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0