Åh va man är bakis!

Jag ställer mig frågan varje gång efter att man varit ute, är det värt det? Dagen efter är aldrig rolig och en hel dag försvinner till att må kasst. Jag har varit så trött idag å bara sovit och sovit, och när jag väl var så pigg att ja skulle börja göra iordning lite här hemma, lyckas jag klantigt nog att tappa mobilen i golvet! Det gjorde jag för sista gången för displayen har krashat totalt, kan itne se någonting på den! Har varkligen inte råd att köpa en ny! Bittert som bara den! Ringa kan ja fortfarande göra på den, men kan inte läsa era sms, så vill ni något så får ni ringa.

Resten av kvällen ska ja tillbringfa hemma i soffan och inte göra nånting! Kolla robinsson då förståss! och deppa över min lilla mobil! Va ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0