Oj

Nuhar jag inte varit inne och bloggat på två dagar! Hjälp! Haft annat för mig kan man säga. I fredags var de skola en liten stund, sedan gick jag i stan för att hitta nått fint till kvällen etfersom vi skulle ha lite födelsedagsfest! Men icke! Ingenting fick jag med mig hem! Varför är det alltid så när man väl vill köpa nått.

Kvällen var mycket trevlig och jag fick super fina presenter! Lägger upp bilder på dom imån, nu orkar jah inte.

Idag har jag varit helt golvad, låg i sängen till klockan 2! Slå de ni! Sedan plev det en pizza och sen tog jag tag i mig själv och bakade kanelbullar! Inte pjåkit alls, Så de har jag smällt i mig några nu tillsammans med syrran. Hon kom över och vi kollade på Miffo på tv och inte matchen. Men jag hörde grannarnas skrik och de verkade itne som att sverige vann?

Här har ni en bild på tjejerna igår! Mina favoriter!!! Tobbe va snäll coch hjälpte oss ta lite gruppbilder :)


Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

Skolan är snart slut och alla vänner skiljs åt, varför inte skaffa ett vänskapshalsband då?

Just nu kan du just tävla om ursöta vänskapshalsband hos mig!

Klicka här för att kolla direkt till tävlingen: http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/2009/june/tavling-my-own.html#comment

2009-06-07 @ 01:02:30
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0