Ja må jag leva! Hurra hurra hurra hurra!!!!!!

Åhh nu är klockan tidigt på morgonen och Tobbe har precis väckt mig med en skönsång med ja må hon leva och frukost på sängen! Inte fel alls! Och så fick jag en liten present med! Eller njää fick ingen present för den fanns inte här hemma, men Tobbe berättade vad de var!  JAG SKA GÅ PÅ U2 KONSERTEN I SOMMAR! =) jEHOOOO! Det ska bli super kul!!

Jag är inget slaviskt U2 fan men en del låtar kan man juh såklart och det ska bli sjukt roligt att gå på konserten! Kommer bli grymt! Stå plats har vi och det är juh de bästa för den rätta feelingen! Nu får vi bara hoppas på att det är fint väder den 31 Juli!

SÅ U2 here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0