Hemma igen men snart på väg!

Efter en snabbis i staden kom jag hem med en underbar dushkräm från Bodyshop! Det blev cocos såklart och nu får ni sniffa på mig när jag går förbi för gott kommer jag lukta! Sedan har jag även fixat en lite, eller ja liten och liten de beror på hur man ser de, present till min kära syster! Hon kommer bli sååå glad! Ni kommer får se den sedan men kan inte avslöja de för er ännu!

Nu har jag dragit i mig en tonfisksallad och nu väntar jag in Jossan för en sväng till Rusta och Allum! Trevligt med liten utflykt sådär en tisdags eftermiddag! Se ya!






Gratis5.se

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Tack för svaret snälla du!

Vad bra att dte är intressant iaf, jag hoppas verkligen jag kommer in för VILL plugga i höst..



kramar

2009-06-02 @ 16:13:46
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: melina

sv: ja visst är det snyggt :)

2009-06-02 @ 16:35:52
URL: http://modemedmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0