Helg Update!

Helgen har varit full med äventyr, men här framför datan har jag itne varit så mycket! Bättre å vara ute i de fina vädret! På lördagkvällen grillade vi hos Tobbes föräldrar, lekte med hundarna och kollad epå Robinson! Jag hejade vilt i soffan på Anna eller jarmo men så blev det tyvärr inte då ellinor kammade hem vinsten.


Under gårdagen tog jag och Tobbe cyklarna och trampade bort till Triumf glass ( vi är stammisar där nu) haha och köpte var sin glass, Jag tror jag är glass adict!? Och sedan cyklade vi hem. EN kort stund senare åkte vi till farmor och fick välja ut en tavla i födelsedags present men fick komma hem med två! Vet itne om vi har plats med båda men de går att  spara till framtida flytt, när de nu blir.


Efter fikan blev det vidare hem till mamma och pappa på lite morsdag middag. Grillspett blev det och guuuuu va gott det var! Grillspett är nog de bästa jag vet! Muuuuums! Åter igen var man mätt i magen och ännu en vecka var över!


Här har ni en utav farfars tavlor som jag fick! Liggande figur heter den, Får se om ni kan hitta nått roligt! Först fick vi det till att se ut som en cello men sedan hittade vi en kvinnokropp! Kul att man kan använda fantasin så mycket när man tittar på konst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0