Gratis5

Åhh nu har jag inte långt kvar till mitt första presentkort på 100 kr jag kan hämta ut! Det är faktiskt ganska lätt att samla ihop lite poäng på denna sidan när man ändå inte har någonting annat för sig! Kom igen! Bli medlemmar ni me och hjälp mig komma upp till mitt första presentkort! Är verkligen i behov att lite gratis kläder eftersom man kan få presentkort på hm eller liknande!



Så kom igen nu och bli medlemmar ni me, så får ni 50 poäng som ny medlem och 25 poäng extra om ni registrerar er via denna länken!

Klicka på bilden!--->        Gratis5.se

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Hahah ja den är väldigt stor, tror inte att man skulle orka äta en hel faktiskt! Var supersizemenyn i Malaysia typ lika stora som de i Usa? Typ 1 liter läsk osv? :P

2009-06-03 @ 14:06:17
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Hahah, shit det är mycket! Men jag håller med om att man bara måste testa, åtminstone en gång liksom :D

2009-06-03 @ 14:22:32
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0