Dags för Frida att föda!!

Åhh helt galet är det. Jag kände på mig att lilla Olle (som vi kallar honom) skulle komma på midsommarafton, men Frida och Tottis var juh me hela kvällen och Olle verkade lugn i magen. Dom åkte hem på kvällen och dom han knappt somna innan det var dags! Gu va roligt! Vi har längtat så efter lilla Olle och det är svårt att förstå att om några timmar finns han hos dom. Vi fick prata med frida i tele i morse när hon låg och sög i sig lustgas, och jag blev så glad att jag börja gråta. Aj vad ont hon hade stackarn.

Nu är klockan 15. 30 och olle har fortfarande inte kommit ut så vitt vi vet så hon har kämpat där ett tag nu. Hoppas att allt går bra. Det är så spännande! Välkommen Olle! :)




Kommentarer
Postat av: R I T A ♥

Haha, precis! (: Roligt att fylla år på midsommar ^^

Välkommen Olle! Vem är Frida? (:

2009-06-20 @ 16:09:19
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: R I T A ♥

Åh, men gud vad kul! Jag kommer vara så himla glad när nån av mina bästa vänner får barn. Grattis Frida och till din bebis! =)

2009-06-20 @ 21:20:35
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0