Ännu en tävling!



Jag är helt inne på de där med tävlingar i andras bloggar, det är juh verkligen värt att försöka vara med och vinna. Hittade en jätte bra tävling på http://lindablom.se där man kan vinna ett presentkort på 2500 kr! att handla för på junkyard.se ! Varför inte försöka! Som sagt, det finns juh ändå en liten chans att man kan vinna! Och det hade juh varit en super grym försenad födelsedagspresent eftersom jag fyller den 4 juni!

Var inne på hemsidan och kollade ut vad jag skulle klicka hem om jag hade den stora turen att vinna, så här har ni ett litet colage på några fina grejer jag hittade. Summan blev dock 2524 kr men 24 kronor skulle man själv kunna bidra med i så fall!

Söta sommarklänningar, söta sandaler och snyggingar till solglasögon (som jag redan har i brunt) ;)


Kommentarer
Postat av: vesna

fina grejer =)

2009-06-02 @ 17:42:12
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0