Söndags afton!

Ja dagen har inte varit helt fel asså. Det blev en liten sväng till kungsmässan med Frida och Tottis. Ingen shopping för min del, men för lilla viggo blev det en jätte fin armani filt! Fint ska det vara! :)

Efteråt bar det av till Ica och handlade lite mat och hyrde film! Taken! Jätte bra var den verligen men fy va hemsk. Se den om ni inte redan gjort de!

FÖrst somnade jag och Tobbe i var sin soffa och sov till kl 19, men sedan piggnade vi till och myste till det framför tv:n.

Nu har jag lite jobb ångest, när jag vet att tobbe har semester imorgon. Känns lagom segt att veta att han kan sova heeela dagen imån om han skulle vilja. Fusk! Fat han har iof fått i upg att städa här hemma. Nått ska han juh göra på sin lediga tid ;)

Nej nu säger jag tack och hej för denna veckan, vi ses imån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0