Monday bloody monday

Nee den har faktiskt inte varit så blodig! Den har varit ganska lugn och bra på jobet men nu vill man inget annat än att få semester! Fyra dagar kvar! Sedan bär det av till korfu. Har redan skrivit en packlista, men kan inte börja packa fören på torsdag för då ska det tvättas utav bara den, så man har rena fina kläder när man åker! Jag vill införskaffa ett par fina sandaler nu innan man åker! Får se va man kan hitta på. Nu har jag iaf dragit i mig en grekisk sallad till middag! Inte dumt! Det är en favorit måste jag erkänna här. Blir mycket grekisk sallad nere på korfu.

Åhhhhh va skönt de ska bli!


Nu ska jag snart träffa jossan och ta en fika på le pain francais som är "vårat" cafe ;) Ska bli gott med en god latte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0