Stan med Anna & syster!

Det blev en liten tur till staden, shopping suget kröp sig på och jag köpte mig ett par jeans leggins på ginatricot för 199 kr. Sedan fick det  duga. Eftersom Anna skulle träffa annat sällskap efter en timma, bytte även jag sällskap till min kära lilla syster! Var längesedan vi sågs nu så dert var  trevligt. En smörgås och en Latte senare på franks Cafe, blev det lite fönster shopping på åhlens, lagerhaus och bolagret för att sedan ta en snabb visit hem till mig.

Sen blir det hem till Jossan och kika på hennes thailands inköp, blev inte av härromdagen, för att sedan gå ut och äta på resturang i Linné! Mums mums, kanske blir det en drink eller två också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0