Pussel!

Isöndags var jag och Tobbe på allum en sväng! Vi fick den underbar ideen att fördriva söndagen men att pussla. Vi hittade ett fint pussel över en stad med en fin bro och hem bar det med semlor och pussel för att pussla loss!

Tobbe var med i början men när kanterna väl var kallara tröttnade han och jag fick snällt fortsätta själv. Igår tisdag slutade jag vid 12 och hem bar det då efter en härlig fika med jossan som åkte till thailand senare på kvällen. Vilken lyckost!

I brist på motivation till att plugag efteråt satte jag mig vid mitt 1000 bitars pussel, timmarna gick och senare under kvällen var jag färdig! Tobbe blev chockad när jag han kom hem och pusslet var färdigt! Jag e grym på att pussla!

Här har ni resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0