Premiär för Linda Rosings Tv program!

Jag har faktiskt under en veckas tid, vänatat på att Linda rosings dateing program ska starta. Inte för att jag tror att det kommer vara ett speciellt givande tv program, men jag tror att det kommer bli ganska underhållande!

Jag hade aldrig personligen ställt upp i tv för att hitta kärleken (där har jag juh iof redan mitt på det torra ) men vissa kanske inte hittar den annars va vet jag? Lätt och hitta den är det iaf inte, men jag hade nog valt andra sätt faktiskt. Många killar som söker dit, söker säkert dit bara för att få vara med i tv, eller för att få data linda som är "kändis" om man nu får kalla henne det, så undra hur många oseriösa som skickar in brav. Jag vet själv en av Tobbes vänner, vars vänner anmälde honom på skoj! Haha.

Får väl hoppas hon hittar sin kärlek tillslut! Jag kommer iaf följa det! Kommer ni?


Bilden är lånad från kanal5.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0