Överraskning!

Jag har verkligen världens underbaraste tobbe! Han har pratat om i över en vecka att jag ska få en överraskning, men inte sagt vad eller när jag får den. Nyfiken som en strut har jag varit! men så idag fick jag den!

Hoppade in i bilen efter att ha varit och handlat på ica och där låg en svart liten påse från Efva Attling och i den lilla asken låg ett jätte fint halsband som det stog "ab imo pectore" som är latin och betyder Från djupet av mitt hjärta! Blev super glad! han är så fin min fina tobias!! Älskar honom så!!!

Fint va?!

Kommentarer
Postat av: Mikka

Ååh, snyggt!

Och inte visste jag att du hade blogg! Kul :P

Kram Mikaela

2009-02-11 @ 21:36:04
URL: http://www.rebelle.se/blogg
Postat av: Anonym

Åh va fint! Va gullig han e:) Du har tur som har en sån snäll pojkvänn!

2009-02-12 @ 21:43:51
Postat av: Frida

Åh va fint! Och inte var det alla hjärtans dag ens =)

2009-02-13 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0