Ny vecka nya böcker att läsa

Äntligen måndag och ny vecka, ännu en vecka närmre sommaren och våren som jag saknar så himla mycket! Trött på det gråa och råa vädret här i göteborg! Har varit en kort dag i skolan idag, med seminarium om learning studys och martons artikel, låter intressant? Sedan fick vi lägga upp en lektion om hur vi skulle lära ut klockan, och det var svårare att göra än man tror, sedan fick vi läsa vad forskarna kommit fram till är det bästa sättet. Intressat faktiskt, vi var rätt nära forskarnas resultat faktiskt!

Nu har jag precis ätit lunch, vårrullar och couscous. Inte dumt alls, såhåller jag et töga på tv:n där dom visar våra bästa år! Hur länge har den serien pågått? Någon som vet? Jag minns iaf när man gick på högstadiet och följde de dom dagarna man slutade tidigt då marlena var besatt av djävulen haha, så grymt var det då! Minns ni det?
Nu har dom bytt ut skådespelarna för kanske tredje gången och ungarna i serien har vuxit upp. men man hänger fortfarande med i historie även om man missat en massa år! 

Nä nog med våra bästa år! Nu har jag bestämt att jag ska försöka plugga en del idag. Men jag lär duka upp här klagandes och svärandes över hur tråkigt det är att bar asitta och läsa!

Ses sen! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0