Mina ord!

Jag hänger verkligen här på bloggen idag i brist på annat! Lyssnade på nrj förut idag när jag var ute och gick och där tipsade dom om att man kan kolla upp vilka ord man lagt till i T9 ordlistan när man skickar sms. Man börjar ju undra va man är för en mäniska egentligen!

Här har ni mina ord!
Cabana, backaplan, cafét, bakat, bakfull, bakis, bajs, bajsat, bangat, canvas, barsidan,bebeto, berså, chaffören, chaweng, bilabong, bitti, aja, ajdå, blogg, älskas, älsklingen, bockar, body, böna, conversen, borttagnings, boxades,  bowla,åskar, broska, brunch,  bruttan, bucket, avfärd, bungalow, fadder, dass, deppi, doldo,filur, firare, flygresan, fnatte,fontänen, förfestar, förhöjning?, förkyldning, förslag, envetna, fotöljen, frissa, fullmåne, exalterad, hångel, hårig, garva, hårtork, hemmåt, hermafrodeiter, glasyr, gobit, införskaffades, hoj, inringad, inprignera, gött, grodorna, kåt, jäveln, linbana, kindbenet, kissar, kladdar, kletigt, knapra, kramas, krulligt, lycktstolpar?, nafsar, näsblod, moderkakan, mörbultad, sänglådan, parta, redlös, peruk, shots, pissit, plangton, slappis, skavsår, skit, skiter, ploppa, solariumet, snopp, snorkel, pösiga, röven, sötnos, powernap, spyandet, spyr, pussas, svullet, rynkorna, vajande,vibrerar, ullared, tönt, tösabit, trosor, tuss,tusseli, turtels, wiskey,


haha man undrar hur sms:en låter som innehåller dessa.. turtels?


Kommentarer
Postat av: Mikka

Haha va kul! Vart kunde man kolla det?

2009-02-12 @ 18:54:55
URL: http://www.rebelle.se/blogg
Postat av: SYrran

Hahaha! as kul ju:P satt och läste mina nu. susanna.. turtles:P?

2009-02-12 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0