Kort praktik dag

Idag började man tidigt, och upp med tuppen var jag, när jag vaknade av en skum dröm om att jag vann ens skönhetstävling, mamma lyfte upp mig och snurrade runt mig tills jag knockade en tjej i huvudet så hon svimma, å då pep klockan så jag vet inte va som hände med henne! haha.

10 av 15 barn sjuka på praktiken idag så det var ännu en lugn dag. Super söta barn åhhh guu va duktiga dom är. Tog en härlig skogspromenad och titta de på djurspår i snön och matade fåglarna och tittade på istappar. en spännande dag för de små liven. Fick sluta kl 12 då det var dags för barnen atrt sova, skulle gått till kl 14 men dem släppte mig tidigare.

In till stan och shoppade lite underkläder till mig själv, och lite presenter.

Nu ska det handlas mat på ICA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0