Köpenhamn weekend?

Jag och Tobbe låg igår och drömde oss bort lite. Tänkte ta en weeken någonstans under påskhelgen kanske. SÅ vi tittade på flygbiljetter på barcelona, paris, london, milano, venedig, jaa you name it, men vi hittade inga biljetter de dagarna vi ville åka till priser under 6000! Det var iof 6000 för två personers flygresa tur och retur, men så ska det vara boende på det och man vill ju unna sig att bop fint om man ålker iväg på en härlig weekend tillsammans!

Det blir juh nästan lika dyrt som en hel veckas charter! Då kändes det inte riktigt värt det! Men så tänkte vi att man behöver juh faktiskt inte åka så långt och varför måste man ta flyget?

Vi kollade upp buss till köpenhamn vilket kostade 400 kr tur och retur! Billigt! Och då kan man passa på att bo lite finare istället och hittade ett 4 stjärnigt jätte fint hotell mitt i smeten med fruostbuffe för bara 900 kr natten! Det känndes lit emer värt pengarna!

Vår i köpenhamn, Strosa på ströget, och ta ett glas vin på nyhavns brygga, gå på tivoli, jaaa det kan nog bli ganska mysigt eller va tror ni? Vi har itne bokat ännu men jag håller tummarna för att det blir av iaf!


Kommentarer
Postat av: Mikka

Oh så mysigt! Vi funderar också på att sticka iväg på någon weekend framöver, komma bort från verkligheten lite.



Hur går det föresten på förskolan? Jag trivs KANON! Fattar inte hur man skall kunna komma tillbaka till skolan nu?

2009-03-02 @ 19:51:07
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0