Ingen telefon på 1 timma.

Gu va tråkigt jag har på min lediga dag. Suttit inne på lite olika bloggsidor och kollat, och blivit medlem i bloggtoppen samt bloglovin. Börjar nästan känna mig lite seriös haha.

Fick ett sms från tele2 om att min telefon kommer vara obrukbar under en timmas tid för att abonemanget ÄNTLIGEN ska stå i mitt namn istället för pappas som det har gjort sedan jag varit 14! haha, aldrig fått tummen ur och när man väl fått det så har det alltid varit något problem hit eller dit. -Det kan du inte göra här, du får ringa kundtjänst. -Nej det kan du inte ta upp här, du måste skriva under en lapp och skicka in, osv osv. och när man skickar in lappen så står det att mitt telefon nummer inte är registrerat hos tele2! Men varför får jag då räkningar där ifrån och hur kan ja då ringa på nummret.
Nu har iaf min kära far tydligen fixat det eftersom jag fick detta underbara SMS! Så nu slipper jag ringa mamma och pappa varenda gång jag vill veta vad räkningen var på eller när den ska betalas!

Tack tele2 för att ni äntligen lyckats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0