Hello!

Hej! DÅ var man här igen efter en skoldag som blev lite kortare än vad det var tänkt! Men inte  e jag ledsen över det! Det gjorde juh att jag ahnn träffa tobbe en stund innan han åker iväg till Trollhättan igen.

Med lite pepping från honom tog jag tag i mig själv och bokade in mig på ett aerobic pass kl 18.30 på friskis!  Är så dåligt på att komma igång! Fattar inte att de ska vara så svårt! Det är juh ändå roligt när man väl kommer dit.

Så nu har jag ätit lite lax till middag. Får passa på att äta fisk när tobbe inte är hemma eftersom han inte äter det!

Man borde ta tag i sig själv och plugga lite, men neee, jag tror inte jag känner för det.. inte just nu iaf! kanske senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0