Första dagen på VFU!

Idag har jag gjort min första dag på min VFU plats! Varit en super bra dag även om den varit lång, kl 8 till 18:30, men det är det värt för imorgon blir jag ledig ist :) Hamnade i en förskola, med barn i åldrarna 1,5-2,5 år. Så himla söta barn! Kommer nog bli 1,5 härliga veckor =) Ut på lite promenad, bygga me klossar, leka med tågbana, pussla osv :)

Där kommer jag trivas bra!

Men de där arbetet man ska göra känns sådär kul :S känns som de kommer bli jätte svårt att hitta en lärande situation som man ska analysera osv. Men det ska väl gå tillslut det med!

Nu äör vi hungriga som vargar, så nu blir det lövbiffsgryta! Mummmmms

Kommentarer
Postat av: *DESIGN HJÄLP?*

japp..Pscs3

2009-02-23 @ 19:47:08
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0