Ensam och uttråkad!

Nu har jag faktiskt varit duktig! EFter att ha läst ca 60 sidor i lärarens handbok, 10 sidor i Elevens värld som jag aldrig kommer någon vart med, bara 500 sidor kvar och efter att ha läst en artikel om vuxnas lärande satte jag mig ner för att ta en kaffe.

Visst jag har tagit lite pauser då å då, Klarar verkligen inte av att plugga annars. Läser jag för länge utan paus går ögonen i kors och jag har ingen aning om vad det är jag faktiskt läst!

Ensamt är det här hemma nu också när tobbe jobbar natt hela veckan i Trollhättan och kommer hem typ 4 inatt. Tomt att somna ensamt och segt att man kommer bli väckt mitt i natten när man sover som bäst! Men det är bara en vecka så det kan man väl stå ut med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0