Beröm!

Nu måste jag bara ge mig själv lite beröm för att jag åkte iväg och tränade! Det hör tyvärr inte till vanligheterna men jag ska försöka ändra på det sakta men säkert. Man märker verkligen hur mycket man tappat så länge som itne jag ahr tränat på! Jag var en liten hoppetossa när jag tränade aerobic hemma i backatorp för ett par år sedan men nu känner jag mig som en gammal säck potatis, trots att kordinationen är det ingen fel på, men konditionen!

Aja duktig är ja iaf!  =)

Måste bara passa på å visa er den otroligt fual fyllebilden från i fredags, då jag var ute med anna.
Det ser ut som att jag har rakat huvud med en peruk på som håller på att ramla av i farten!

Men den bjuder jag på ;)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaha! härlig bild=)

2009-02-18 @ 21:27:39
Postat av: Ragnar

Tight ass!

2009-02-19 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0