Mysig lördag!

Igår hade jag mig en jätte mysig dag! Först bar det av till redbergsplatsen till en secondhand möbelaffär som faktiskt hade riktigt fina grejer. Sedan tog vi en sväng till stadsmissonen för att de om mna kunde hitta något fynd! Turen var inte på vår sida och vi åkte in till stan istället för att försöka hitta några julklappar. Det gick inge vidare för oss och det blev så småningom en fika på Brogyllens cafe. Smarrig smörgås och en julmust till förrätt för att sedan trycka i oss en supergod saffransbulle med mandelmassa!

Sedan fortsatte v¨r shoppingrunda i stadsmissionens tecken och jag fyndade faktiskt en jätte söt mjölk/grädd kanna med tillhörande socker skål! :) 45 kr för båda delarna! Billigt och snygga!


Sedan bar det av hem till mamma och pappa för att leta upp gamla teckningar jag gjode som liten. Riktigt roligt att kika på faktiskt! Sedan blev det  tacos och robinsson :) En riktigt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0