Måndag och hemma från jobbet...

Jaaa, min dumma sjuka håller i sig kan man säga. EN envis liten bakterie jag åkt på! Dagen  har spenderats framför tv:n, va ska man annars göra en sjuk dag? Börjar bli trött på att gå hemma och jag mår som sämst på mornarna och kvällarna. Blir tyvärr till att vara hemma från jobbet imorgon med men det är lika bra att bli helt frisk.

Tobias bakade till mig idag, en utsökt sockerkaka, så här sitter vi nu med en kopp the och sockerkaka! Inte dumt alls! Ibland e han fin han!

Fick hem lite H&M grejer idag föresten, en jätte söt tröja och ett överkast. Det gillas =)

nää nu blir de ännu lite mer tid framför tv:N kanske nån bra film?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du krya på dig snabbt, videokväll imorgon vettu! =)

2009-08-17 @ 22:41:22
URL: http://mittlivmedviggo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0