Första skoldagen avklarad!

¨Då var första skoldagen avklarad och det gick juh väldigt smärtfritt. Fick sjunga litegranna och öva på olika rytmer och så blev vi indelade i nya basgrupper och har därmed fått koll på vilket schema man har! Har ett härligt och slappt schema! Inte många heldagar där inte, så denna terminen blir nog super go! Registrarat mig på en fotokurs på distans med och digital bildhantering, så läser 45 poäng denna terminen. Men det är juh bara roliga grejer så det ska inte bli några problem :)

Efter skolan blev det en runda på stan med Jossan och ida, och sedan mötte vi upp frida och viggan och tog en fika på Cafe vanilj! En god lax sallad blev det för min del! Mums!

Sedan mötte vi även upp sofia, kikade i lite fler butiker och tog en fika på expresso house. Lite besviken över min klena shopping idag så innan jag hoppade på spårvagnen tittade jag in en snabbis på Gina och där hittade jag mig en härlig cardigan för 199kr! Alldelles lagom tunn och mysig! Perfekt nu sådär i början då höstkylan börjar komma in över vårt lilla land.




Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket :D



btw jag har tröjan där uppe hemma fast i brun :)<3

2009-09-01 @ 21:44:38
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0