EnsamMys

Nu sitter man hemma alldeles själv och regnet piskade precis ner utanför, men har tagit sig en liten paus nu som tur är. Har mått kasst även idag under morgonen, men det känns som att Esperitoxen jag köpte igår fakiskt hjälpt litegranna.  Men än så länge har man en svullen hals , rinnande ögon och ont i kroppen. FÅr hoppas det blir bättre tills imån, jag knaprar tabletter för fullt.

Jag har hittat sällskap för kvällen iaf, Tobbes Xbox! Tog mig även en liten promenad till affären, för lite godsaker måste man ha och trösta sig med i sin sjuka ensamhet haha. Ett paket glass och ingredienser till kladdkaka =) som jag för övrigt lagt krossad Daim i! Fick tipset av Anna och visst låter det gott?! Den står inne i ugnen nu och väntar på att bli klar, det börjar dofta ljuvligt här hemma =)

Blir nog en ganska bra kväll trots allt! Vad gör ni själva??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0