En kopp kaffe...

Jaa det är inte så dumt med en kopp kaffe egentligen, sitter på jobbet och dricker kaffe framför datan och funderar på vad man ska göra till helgen? Det kanske blir en drink eller två på fredag iaf, det är inte fy skam. Hoppas bara på fint väder så man kan njuta av den på en av stadens uteserveringar. Drack världens godaste drink härrom veckan, jordgubbs moito! Det var ett riktigt hallelulja moment när man fick smak på den goda drinken, så den ska jag allt beställa!

Nää nu får jag återgo från mina drink tankar till mitt kaffe och jobbet. Kan juh itne sitta här och drömma hela dagen!

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det lät inte helt fel med en kaffe du! Jag hade med gjort en om ja hade lite mjölk.. haha.

2009-08-14 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0