Bröllopshelg!

Ja man har klarat sig igenom veckan med något som antagligen varit svininfluensan, grattis till mig, jag lever fortfarande! Har åkt på fruktansvärd hosta dock men vi får hoppas den lägger sig snart den med! Nu ska jag strax åka mot skara för att gå på bröllop! Ska bli trevligt och jag mamma och pappa ska sova i en husvagn, vilket jag aldrig gjort förut! Får hoppas jag inte får hostattack mitt under sermonin bara! Kan bli jobbigt i så fall!

BEställt lite kurslitteratur med, 200 kr gick det på för första delkursen, det känns rätt okej och rimmligt! Förra året la jag ut såå mycket pengar på böcker och då fick jag ändå lånat en del.

Nää nu bär det av!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vaa, har du aldrig sovit i husvagn?! :) Ojoj.. Hihi.. Hoppas du har haft de trevligt.. Puss

2009-08-22 @ 20:50:09
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0