Volvo villa vovve för en helg!

Nu har man kommit hem till verkligheten igen efter två underbara dagar på landet! Det är så skönt att bara komma bort från storstaden och itne göra någonting vettigt! Vi kom ner på torsdag eftermiddag och vistelsen började med vatten på köksgolvet. Men efter lite meckande med slangar så fixade vi till de!

Vi har tagit långa promenader med hunden på stranden och i skogen. Haverdalsstrand är verkligen mitt smulltronställe på jorden. Har ni inte varit där så åk dit! Man kan itne annat än älska de! Annie var helt till sig när vi var ensamma på den långa stranden och kastade pinne efter pinne som hon sprang och hämtade. Vad är det som är kul med det egentligen? Men hon var nöjd iaf!

På långfredagen gjorde vi itne många knop. Lite promenader och sedan låg jag ute på altanen i strålande sol och stekte mig tillsammans med Annie samtidigt som vi läste lite skvaller och en bra bok. Sedan blev det påsklunch med ägg, sill, köttbullar å prinskorvar och marinerade vitlöksklyfrtor och annat smått å gott. Mummsigt värre!

På kvällen blev grillade vi för första gången i år! Åhhh va gott det är! Har jag saknat hela vintern! Finns inget bättre! Det har till och med varit så varmt att vi satt ute och åt middag  i kvällsolen utan att frysa! Sedan blev det filmtittande och frossande i påskgodis! Min mage är lite rundare än när jag åkte dit!

Har haft en underbar helg med älsklingen! Var nästan så man inte ville åka hem!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, grymt gott :D

vad händer idag?

2009-04-11 @ 16:20:27
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysigt :)

Ska hem till föräldrarna!

2009-04-11 @ 16:22:59
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, visst är det gott med grillat!

Glad påsk till dig med och hoppas du får en fin dag. Kramis. =)

2009-04-11 @ 16:26:20
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Maayaa

Sv: hhahahaha jaaa, riktigt grym kvitto... jag vill också haaa hund! awwe sööt den e.. tycker din banner är ganska cool :D

2009-04-12 @ 20:29:51
URL: http://www.maayaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0