Vilken vårdag!

Man upphörs inte att förvånas varje dag när man går ut i solen och det är underbart vårväder. Det är svårt att tro att våren faktiskt har kommit. Underbart är det! Idag ahr jag haft en super härlig dag! Först gick Tobbe och jag till Ica och köpte frukost. Oliv chiabata, med creem chesse, skinka, salland och tomater. Och brämhults färskpressade apelsin juice! Underbart go frukost!

Sedan bar det av in till stan för mig och tobbe för att träffa Levvan. Vi strosade runt på stan alla te, käkad elite glass och kikade på folk och lite shopping blev det me. Tobbe köpte två skjortor och jag fick nöja mig med en sjal!

Sedan fick vi den underbara ideen att köpa lite rose vin och sätta oss i solen. Så 8 minuter innan systemet stängde slank vi in och köpte två flaskor som vi sedan delade i solens skeen uppe i johanneberg. Lite kortspel där jag tyvärr förlorade och sedan en pizza på det! Vilken dag!

Nu på kvällen ska jag göra mamma sällskap eftersom pappa ligger på sjukan. Vi ska käka lite sushi tillsammans och titta på robinsson! Trevligt!

När jag får ordning på datan kommer de bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0