The Beach

Sitter och tittar på The beach på tv och drömmer mig tillbaka till thailand åter igen! Det var så himla häftigt när vi övernatta på The beach stranden! Vi fick tälta precis vid vattnet och på kvällen drack vi buckets runt lägerelden! Sedan tog vi de underbara, klassiska hoppkorten som de även gör i filmen, det var juh bara ett måste!

När vi var i full fart med att foto upptäckte jag det vackraste jag varit med om någonsin! När man gick i vattnet glittrade det runt om en! Det fanns precis sånna plankton som är i filmen, som lyser upp när man rör vid dom! Det var så vackert när havet glittrade i månskenet och det var verkligen det finaste någonsin!

Det var verkligen en underbar utflykt!

Här har ni några bilder från min vistelse på the beach!


Kommentarer
Postat av: Sofia

shiet så bruna! :D haha

2009-04-18 @ 19:58:33
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0