Ny vecka!

Jag tycker nästan att de enda man skriver om är om att Nu är det måndag igen och en ny vecka, eller så skriver man Åh va skönt att det äntligen är fredag.v jag har varit dåilg på att skriva de senaste för det är faktiskt inte lika kul när man itne kan lägga in sina bilder till! Kameran fungerar som sagt som vanligt och datan me men det vill inte hitta varandra när man ansluter dom! Får fråga lillasyster vad som är felet. Tur att man har en teknisk lillasyster!

Nu har pappa kommit hem från sjukhuset och det känns super skönt! Skönt att han mår bättre och att han får komma hem till sitt. Dock har min söta lilla mor gått och bytt plats med pappa och har höög feber och ligger hemma. Stackarna!

Igår gick jag igenom datorn och sorterade gamla bilder som jag har kopior på och laggt över dom i olika mappar så nu har jag storstädat bland bilderna. Tog sin lilla tid då man gärna tar sig tid att kika lite extra på de gamla minnerna! Bilder som man tänker tillbaka på och undrar hur fasiken man br sig åt eller hur fan man såg ut! Men det var roliga tider och underbara minnen!

Här har vi två colage som jag hitta ;) Blicka tillbaka tjejer och njut! ;) haha





Kommentarer
Postat av: Malin

SV: hehe tack, vad glad jag blir :)



allt bra med dig då?

2009-04-06 @ 23:12:13
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A

sv: tack så mkt! =D

allt bra?

2009-04-06 @ 23:38:47
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0