Nintendo 64

Ni har väl inte glömt bort det härliga gamla tv-spelet Nintendo 64! Jag var helt såld på det när man var mindre och vi satt varje dag efter skolan typ 10 pers hemma hos mig i 5an-6an och spelade james bond spelen och mario kart osv. Tobbe kom med det underbara förslaget att vi skulle fördriva lite tid framför mitt gamla tv spel efetrsom hans Xbox itne fungerar som det ska och ska in på lagning! Fortfarande lika roligt och man tar sig mentalt 10 år tillbaka i tiden!! Det är faktiskt kul med tv spel! Eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

haha nintendo var sjukt kul:)

sv: åh, tack sötnos!

Ha en fin kväll:)

2009-04-14 @ 21:34:39
URL: http://halshammar.se
Postat av: NINA

åh, vad roligt :D

2009-04-15 @ 11:13:17
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja visst var det kul! Men du var alltid bättre än mig på det så det var inte kul tillslut

2009-04-15 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0