Första riktiga vårdagen!

Åhhh vilken underbar dag det har varit! Solen har värmt oss med sina strålar hela dagen och det har faktiskt för första gången i vår varit "ta-av-sig jackan-väder"! Hur härligt är inte det då!

Jag och Tobbe gick en promenad och gick förbi några som grillade! Åhhh va vi blev sugna! FUnderar på om de kanske blir en helg till Haverdahl till påskhelgen när vi är hundvakter för Annie. Hade varit super mys!

Jag blev faktiskt lurad ida med första april till ära! Hela  dagen tänkte jag mig för så fort alla påpeka nått konstigt och tänkte att jag ahde klarat mig! Men så ringer syrran och frågar om mamma har ringt mig (dom kommer hem från thailand idag) å sa att dom sitter fast där dom skulle mellanlanda för att det hade blivit fel på planet de skulle me hem till sverige.Och att de fick vänta två dar på att nästa plan skulle gå. DUm som jag var gick jag på det!

Så kan det gå!

Har sån lust att lägga in bilder men som sagt, det e nått fel så kan inte lägga över dem på datorn så ni får klara er ändå!

Kommentarer
Postat av: Michaela

joo jag har klarat mig hela dagen :D undvikit folk ;) hahaha!

2009-04-01 @ 21:36:58
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Syrran

Haha så roligt va de! men ja blev också lurad.. inte lika kul!

2009-04-02 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0