Trött på vissa...

Idag e jag bara trött och seg, på jobbet är det en enda röra, ingen organisation över huvudtaget. Trött på allt veleti och att de finns så mycket att klaga på om allt och av alla. Jag är även en av dom men ibland e man bara trött.

Så tänkte jag att för en en gång höra av mig till en viss person som är skyldig mig pengar för sisådär tre plancher och tshirt tryck osv osv som jag inte fått pengar av ett halvår senare. Jag har inte klagat, men påmint dom gång på gång och jag är den som är minst prioriterad även om jag är deras vän. Blir bara trött på allt tjöt om att du ska få dina pengar du ska få dom!  Mycket snack lite verkstad.... tråkigt att de ska vara så...

Nej slut på allt klagande! Imån är det fredag och ännu en evcka har gått svepande fort förbi! En vecka närmre Kap verde och värmen! Jag e inte bitter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0