Stackars älskling!

Stackars min fina Tobias! Först blir han av med jobbet i fredags och nu har han dragit på sig en miniskel/ledbandsskada i knät, vilket gör att han inte kan gå ordentligt och att han är sjukskriven i en månad! Hur kul kan det vara att ligga hemma i en månad och inte jobba, inte kunna träna ordentligt... hjälp hur många kilo kommer han gå upp när han kommer ligga hemma och tycka synd om sig själv? ;) hehe.

Nu kommer jag säkerligen få den äran att göra alla hemamsysslorna själv, så som att laga mat, städa, handla och tvätta som en snäll liten hemmafru ;) Men det är klart att man gör för sin älskling! Får var alite extra snäll och ta hand om sin lilla sjukling till man!

När han fick beskedet att han blir varslad från jobbet fick han juh en liten present för att piggas upp lite, en jätte snygg levis tshirt, men va ska man nu hitta på? Får väl baka bullar eller nått? :) Då blir vem som helst glad!

Nu ska jag tillbaka till jobbet och titta på regnet som piskar ner utanför!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken himmla otur han har då! =( Jaja, nu håller han sig hemma iallafall, ingen ont som inte har något gott haha!

2008-10-20 @ 14:11:19
URL: http://thepetshop.se
Postat av: Susanna

haha nee precis! Känner mig som en liten slavinna där hemma bara :P

2008-10-23 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0