Orkidee utställning!

Idag hade man ingen att leka med men va gjorde det när man ändå visste att man var tvungen att ta tag i städ moppen och dammsugaren för att rengöra varenda liten vrå av lägenheten! Men mit i allt städande blev jag upphämtad av min kära mor och far!

Nu var det rkidee utställning i kviberg som gällde! Vuxen poäng? Javisst! haha
Fanns hur mycket fina blommor som helst! Orkideer är nog min favoritblomma! Super duper fina!

På utvägen köpte vi lite lotter när man kunde vinna orkideer såklart. Mamma kammade hem stjärnvinsten och jag fick andra vinsten :) En jätte fin orkidee med stora vita blommor! Så då bidde vi superglada! Sen var det bara hem och forsätta städandet med en blomma rikare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0