Dagbok

Igår var jag och hämtade min dator hos syrran på mediamarkt eftersom den inte ville starta. När hon väl tar dit den och ska kolla vad som är felet startar datan fint utan några problem så de var bara att ta hem den igen. Men när mna kommer hem fungerar den i fem minuter innan den lägger av igen.... några timmar senare när tobbe väl somnat ligger jag och trummar med fingrarna på magen, helt klarvaken... va ska man då göra för at  få tiden att gå? Att bara ligga och vänta på att man ska bli trött funkar juh bara inte! Då får man bara ångest över att minuterna går och man räknar ner antalet timmar mindra man tillslut får sova!

Så jag tassade upp som tomten om natten för att inte väcka mannen, för att försöka få liv i min dator så att jag kunde passa på att skriva lite dagbok. Det var juh så längesedan sisst och ibland kan det vara skönt och bara skirva och skriva tills det tar stop och man inte vill skriva mera! Så det var precis va jag gjorde. Datorn startade och lyckades nog hålal sig vid liv i 30 minuter medans jag skrev och skrev och skrev. Sedan kröp jag tillbaka under täcket, lite lättare i huvudet och lite tröttare i ögonen och somnade bums.

Bra medicin när man har mycket i tankarna och pigga ögon som inte vill sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0