Vilken helg!

Gud vilken härlig helg man har haft! En ledig fredag med sol och bad ute i näset, då man faktiskt tog sig årets första dopp! Stolt! För att senare på kvällen käka födelsedags middag hemma hos mamma och pappa! grillspett är inte fel måste jag säga och lite rikare på fickan och en mixer som jag kan börja blanda goda drinkar i!

Men den bästa presenten fick jag ändå på min födelsedag förra onsdagen! jag och tobbe ska ut och åka luftballong på söndag! Det ska bli så jäkla häftigt! Pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det! Ska bli grymt skoj!

På lördagen var det födelsedags fest å min ära! fick jätte fina presenter då med oh vilket fylle kalas det blev! Det var inte ett glas tort  ;) Sedan bar det av till excet för mer goda drinkar, blev nog en och annan drink för mycket men jag kunde gå hem iaf så då är man lagom!

Plåstrade om en sönder slagen tjej innan vi satte oss i taxin hem!

SUper go helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0