Inte antagen :(

idag gick jag med spänning och f örväntan hem för att titta om antagnngs beskedet kommit.. det hade det men svaret var inte det ja hoppades på... jag kom inte in :(

Jag hade ändå förberett mig på att de skulle bli så men ändå känns de jävligt jobbigt.... jag ville verkligen och ja kände verkligen att det var dags att börja plugga! visst är det inte för sent men jag ville så gärna!! Visst ja tänker inte gå och deppa över detta länge men nu känns det som att man ska fördriva ännu ett halvår eller år.. till ingenting! visst ja kommer tjäna pengar men vadå då, nångång vill man vidare i livet och det var dags för det nu! känns som ja står och trampar på samma ställe i samma skor som ja altid haft. jag vill ha nya skor och gå på nya vägar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0