Semester!

Det är första riktiga semester dagen nu oh man har inte direkt förstått att man ska vra ledig i 5 veckor! Känns alldelles underbart om jag ska vara ärlig! Idag har jag och Frida tagit en tur till häsevik oh låg och sola i det underbara vädret i 1,5 timma innan molnen dominerade på himmeln.

Nu under eftermiddagen har jag bar legat hemma, surfat lite, lagat morotsbiffar och cous cous sallad (mycket gott), lutat mig tillbaka i soffan och kollat på joey till en god laktosfri kaffe latte.... har numera kommit underfun med att jag troligen är laktos allergiker! vet inte om så är fallet men magen har varit i uppror de semaste veckorna och och det kan juh inte vara ett samanträffande att de uppkommit vid intag av mycket mjölk?

Vad man ska göra resten av veckan har jag ingen aning om men visst är det skönt att bara ta dagen som den kommer!?


Föresten, jag har blivit lasad! Så nu har jag en fast anställning inom komunen! inte fel alls ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0